Chcete na tomto místě svoji reklamu ?


   1  2  3  4  5  6  7 
 

Sobota 26.8.2006
    Dnes ráno kupodivu nepršelo a předpověď byla výborná. Synoptická mapa hlásila "L" jako lejno a Masox stále vyznává teorii "Čím více briefingů, tím více jsi organizátor". Na Gozd jsme tentokráte vyrazili až ve 13 hodin, krátce poté, co šel vidět vrcholek Krišky Gory. Výbor pilotů opět nezatěžoval závodníky náročnou manipulací s GPS a vybral trať Gozd - Preddvor - Gozd - Možjanca - Babni Vrt.

    Otevření startovního okna jsme se dnes nedočkali. Tak dlouho se to odkládalo, až začalo pršet. Zpod přístřešku jsme sledovali nádherné kumuly, které byly na jih od Kranje. To vedlo piloty k otevření diskuse o výběru startoviště a terénu vůbec. Pilot s největším padákem přišel se zajímavou myšlenkou.

 Módní přehlídka


 František Pavloušek

    Měla by se zakoupit vzducholoď, která by v případě špatného počasí přesunula závodníky na jiný terén, případně by mohl proběhnout vzdušný start přímo z paluby Zeppelinu. Po návrhu, že by se vzducholoď měla zakoupit z prostředků LAA, byla tato myšlenka zavržena. Poté, co nám déšť umožnil sbalit padáky a odjet zpět do kempu, kde nespadla ani kapka, někteří piloti začali balit stany. Tak mě napadá to pořekadlo o krysách, co opouštějí potápějící se loď. Na zítra přitom počasí vypadá o něco lépe. Náhradní den se tedy pokusíme využít k uletění třetího kola.

    Takže na celkovém pořadí závodu se ani po dnešku nic nezměnilo a všem doma posíláme pozdravy z prosluněného Slovinska.

 Ve vzduchu


pokračování článku

 Návrat na domovskou stránku