Chcete na tomto místě svoji reklamu ?


  Jste přihlášen jako: Anonym  (Nemůžete tedy vkládat příspěvky do diskuze.)

  ... předchozí stránka příspěvků.


  Od:   Klarin    (Sobota, 27.7.2002 15:55)
 
Komu:  
costa
 
Text:  

Spirála je sice možná úžasný režim, ale jen za předpokladu, že nemáš přeplachtováno jako já a z možného orgazmu se rázem stane Mont Prater se závěrčnou ejakulací střev do sedačky. (Ono ostatně vybírat negativku - původně zamýšlenou spirálu, ve 40 m není žádná prdel.)

 


  Od:   costa    (Sobota, 27.7.2002 15:44)
 
Komu:  
all
 
Text:  

omlouvám se za pravopisné chyby a nedokončená slova. Fuj.

 


  Od:   costa    (Sobota, 27.7.2002 15:42)
 
Komu:  
Manci
 
Text:  

Pánové i já jse názoru, že spirála je úžasný režim. O sexuálním životě Vás obou vša mám jisté pochybnosti. Zbyńku hledej tu pravou. Manci, o orgasmu si popovídej s mou ženou má (měla) o tom podobné řeči - tak jsme toho nechali. Shrnu to tak, že jestliže by ty pocity byly stejné, tak už do spirálky nikdy nejdu - určitě bych to dotočil až na zem. To bolí, zkusil jsem to dotáhnout až na trávu bez rotace - nic moc.

 


  Od:   manci    (Pátek, 26.7.2002 16:38)
 
Komu:  
Zbynek
 
Text:  

No, něco cítím,... Akorát..?!.. teď už konečně vím co to bylo!
Díky, za vysvětlení. Tak tohle je teda ten orgasmus!?§!

 


  Od:   Zbynek    (Pátek, 26.7.2002 8:29)
 
Komu:  
manci
 
Text:  

Neříkej, že nemíváš při letu aspoň občas orgastické zážitky:-))) Léta mohou běžet, hlavně že nám to lítá...

 


  Od:   manci    (Středa, 24.7.2002 15:45)
 
Komu:  
Zbynek
 
Text:  

Při sexu? Co to je? Už si na to nějak nevzpomínám. Jó hold léta běží...

 


  Od:   Zbynek    (Středa, 24.7.2002 8:54)
 
Komu:  
kirsha
 
Text:  

Spirála z einklapu může být docela riziko. Proč? Protože padák jde náběžkou k zemi a vždycky daleko víc divoce a nestabilně, než když to děláš řidičkou. A když ho necháš hodně rozjet, zboří se Ti celý (einklap se zvětší na 100 %) a pak si nepřej vidět ten mazec. Největší nebezpečí je v podstatně vyšším opadání a pak také ve vybírání. Ve spirále točené řídičkou prostě jenom řídičku uvolníš, a zase přitáhneš. I já jsem se už jednou podíval seshora do padáku a vzhledem k tomu, že pod ním (vlastně nad ním) byla skála, byl to fuj pohled. I bezpečný skákací padák se chová při spirále předním popruhem nepředvídatelně a to je v podstatě nezbořitelný stroj. Zbyněk

 


  Od:   Zbynek    (Středa, 24.7.2002 8:50)
 
Komu:  
manci
 
Text:  

Čoveče, není bezpečnější například euforie při sexu?:-)))))) No nevím, asi se chci dožít důchodu:-))) Zbyněk

 


  Od:   manci    (Středa, 24.7.2002 8:20)
 
Komu:  
Zbyněk
 
Text:  

Ale jo, máš pravdu, negativka není nic co by měl člověk mrskat, kdykoli je to jen trochu možný. Chtěl jsem jen říct že z držené negativky ve velký výšce pokud možno nad vodou mám moc příjemný pocit. Pokud pak včas chytím přestřel a ten kyv votočím do spirály, dostavuje se téměř euforie.

 


  Od:   manci    (Středa, 24.7.2002 8:13)
 
Komu:  
mkravka
 
Text:  

Pardon to bylo pro mkravku.
manci.

 


  Od:   manci    (Středa, 24.7.2002 8:12)
 
Komu:  
All
 
Text:  

Jaký mám opadání při spirále nevím, jelikož mám obyčejné vário co ukazuje jenom do osmičky ale když pozoruju vrchlík, tak je přímo kolmo k zemi. No abych se ti přiznal tak většinou po cca 8.-12. otáčce už to nevydržím a vyjíždím. Výjezd dělám tak že vnitřní stranu prudce vypustím a v momentě kdy začne vyjíždět tak ji znova přitáhnu tak na půl. Výsledek je že vyjedu v ploché zatáčce. Jednou jsem to nechal vyjet na přímo a měl jsem pocit, že letím kolmo vzhůru a pak jsem se propad před vrchlíkem. Negativka je úžasná v tom že ten vrchlík je zahnutej jako nůž vod mixéru u nemá to vopadání větší než 7m/s. Ale dělám ji tak v 1000m a eště radši nad vodou. Mimochodem letos v Annecy jsem viděl negativky na Transu a bylo to hodně divoký. Nevím jestli to bylo pilotem, nebo tím jak je ten padák živej, ale ten pilot nestíhal chytat předstřely a jednou to skončilo lopasem přez záda a utrhanýma šńůrama a násl. záložáčkem.

 


  Od:   Kirsha    (Úterý, 23.7.2002 10:17)
 
Komu:  
all
 
Text:  

Zkusil jsem si v neděli spirálu z einklapu. Podotýkám že chtěnou. Nejdřív einklap, kontra a když se to srovnalo na přímý let, tak kontra pustit. Půl otáčky a spirála je tam. Pak stačí pustit áčko a držet řidičku. Je to fofr, ale paráda. K.

 


  Od:   Zbynek    (Úterý, 23.7.2002 8:02)
 
Komu:  
manci
 
Text:  

Hm, Cháron není zrovna moc super stabilní padák a abych se přiznal, na Yokáčovi jsem ještě neměl morál to zkusit. Když jsem se v pátek ptal příslušných lidí, jak udělat "bezpečnou" negativku kilometr nad alpským lesem, všichni se mě ptali, jestli jsem normální, tak Ti nevím:-))) Zatím si asi vystačím se spirálama. Zbyněk

 


  Od:   mkravka    (Sobota, 20.7.2002 1:44)
 
Komu:  
manci
 
Text:  

Jake mas opadani pri spirale? Ja jsem dal 17m/s na Nirvane. Ted letam Tranze a asi diky delsim snuram je i pri mensi rychlosti vetsi pretizeni, takze jsem zatim tak drsny (drsnejsi) nebyl. Negativku jsem jeste nezkousel a ani mi nechybi. Martin "Kravka"

 


  Od:   manci    (Čtvrtek, 18.7.2002 8:44)
 
Komu:  
Zbyněk
 
Text:  

Mám Sharona - čti cháron
manci

 


  Od:   Zbynek    (Úterý, 16.7.2002 7:55)
 
Komu:  
manci
 
Text:  

K zábavným negativkám mám svoje stanovisko:-)) Co máš za padák? Zbyněk

 


  Od:   manci    (Středa, 10.7.2002 19:05)
 
Komu:  
all
 
Text:  

K tématu spirály bych chtěl jenom projevit svou euforii nad tímto režimem jelikož jsem to začal zkoušet teprve letos, snažím se to vydržet co nejdýl, ale většinou po 8 otáčce vyměknu na přetížení. Taky jsem chtěl říct že negativka ve velké výšce je taky docela zábavná a mám s ní tu zkušenost že po 4. otáčce se to přestane zrychlovat a snažit se o twisty, pravdou je že jsem nidy nevydržel dýl jak 6x.

 


  Od:   MartinBajer    (Úterý, 19.2.2002 14:40)
 
Komu:  
all
 
Text:  

S Espritem 28 model 1997 mám nalítáno ca. 175h. Vzhledem k mým dosavadním zkušenostem s jinými druhy padáků např. firem MAC či PEGAS souhlasím s tím, že se nejedná o žádného akrobatického divočáka, ale spíše o pohodový „autobus“ s na dnešní poměry pořád ještě slušnou klouzavostí a opadáním. Dále uvádím postup, při kterém nemám žádný problém uvést padák do spirály s opadáním větším než 8m/s (vymazán display u vária Flytec 4010)… Hände hoch, po rozjetí následuje náklon v sedačce se stáhnutím řidičky v průběhu asi 1s na ca. 60-75% a po uvedení do spirály s jejím dalším utažením či povolením dle momentální fyzické kondice. Při vybírání spirály pomalu vypouštět řidičku, případně proces vybírání urychlit opatrným přibržděním druhé strany. Uvedený postup platí pro moji letovou hmotnost ca. 105kg, sedačku Dandle s křížovými popruhy a padák s vylepšenými popruhy z modelového roku 1998.

 


  Od:   Alan    (Čtvrtek, 8.11.2001 8:04)
 
Komu:  
Pehos
 
Text:  

S Espritem jsem lital priblizne dva mesice a na Lijaku jsem si dal krasnou spiralu / sel jsem do tocky, z ni jsem jako vzdycky musel po pulce vyjit a zhoupnutim vejit na stejnou stranu do tocky znovu (dynamicke zhoupnuti), pritahovat trochu rychleji nez na jinych erech a ses ve spirale. Z ni uz vychazi naprosto bez problemu standardnim zpusobem. Presto jsem ho ale rychle odprodal a koupil Avanta ... Mam totiz dojem, ze negativka je Espritovo oblibene tema. Alan

 


  Od:   Pehos    (Pátek, 24.8.2001 12:58)
 
Komu:  
drnda
 
Text:  

Ja mam zkusenosti s Espritem, letal jsem na nem asi 4 roky, ale do poradne spiraly jsem ho nedostal, toci dost plose a mel jsem dost tuhou sedacku na ktere se nedaly moc povolit krizaky. Jedinym vysledkem mych pokusu o spiralu byly dve neprijemne negativky nizko nad zemi (nastesti je Esprit vybira velmi dobre). Pak uz jsem se o to moc nepokousel. Asi je nutne padak zatizit nekde k maximu zatizeni, povolit roztec karabin a pomoct mu dynamickym zhoupnutim.
Ale stejne si myslim ze vzhledem k charakteru padaku se moc razantni manevry nedaji ocekavat.

 


  Další stránka příspěvků ...

 Návrat na domovskou stránku