Jste přihlášen jako:
Anonym
(Nemůžete tedy vkládat příspěvky do diskuze.) |
... návrat do rubriky. |
Od: |
Pedro
(10.2.2015 12:21) |
||
Komu: |
Mirrosslav |
||
Text: |
Ahoj.Asi bych šel do kompozitu od Jílka... |
Od: |
foglicek
(7.2.2015 20:13) |
||
Komu: |
tondapilot |
||
Text: |
Tak já mám no Solu Walbro ale eštì se mi nepokakalo, má nalítáno pøes 100hodin a nic. Zkus ho rozebrat vyèistit a koukni jestli nejni prdlá membrána a jestli není špatný tìsnìní.Taky zkus vyèistit filtr.Jinak nevím co by tomuhle karboši mohlo bejt.Jinak do benoše já leju ©výcarskej Panolin - plnej syn»ák.Témìø žádná karbonizace!!Jinak k tìm spojkám do Walkru, zkus zavolat Edovi Šebestovi na Vlašimský letištì, Walkry úspìšnì opravuje. |
Od: |
Faustt
(7.1.2015 20:13) |
||
Komu: |
All |
||
Text: |
Ahoj, chtìl bych se zeptat na zkušenosti s komunikaèními pøilbami pro PPG. Je možné, že se to tu již probíralo, jen se mi to nepovedlo najít. Potøeboval bych lehkou pøilbu pro pøipojení k ICOMu A6E. Po troše brouzdání internetem jsem narazil na tyto varianty - Nirvana FC4, APCO Free Air Com III, nìco od ICARO, eventuálnì pokus o zabudování sluchátek a mikrofonu do nìjaké jiné vhodné pøilby. Pokud nìkdo s nìèím z výše uvedeného lítá, mohl by se podìlit o zkušenosti, jak to v praxi funguje? Která z uvedených variant stojí èi naopak nestojí za vynaložené finance. Jde hlavnì o kvalitu odhluènìní? Nirvána píše nìco o frekvenèním filtru pro mikrofon, který sníží rušení od motoru. Používá to nìkdo? Funguje to lépe než jiné pøilby nebo je to jen reklama? Jde pøece jen o nemalou investici a dobøe fungující komunikace ve vzduchu mùže zvýšit bezpeènost všech zúèastnìných. |
Od: |
smoq90
(25.12.2014 21:24) |
||
Komu: |
All |
||
Text: |
Dobrý den,kdo mi poradí jakou vrtuli koupit na rodeo 125 ? dvoulistou nebo tøílistou jake mate zkusenosti? |
Od: |
nanopile
(17.11.2014 16:54) |
||
Komu: |
Mirrosslav |
||
Text: |
Neporadíte mi niekto? Rotax 447 mi v stredných otáèkach vynecháva. Nízke a vysoké sú v pohode. Motor má cca 20 mth. |
Od: |
rumplik
(30.7.2014 6:55) |
||
Komu: |
Vlastimil |
||
Text: |
Ahoj, pisni mi, dáme øeè .:-) K |
Od: |
emil1a
(28.7.2014 20:59) |
||
Komu: |
All |
||
Text: |
Zdravím, chystám novou vrtuli na Walkerjet 200cm,nevíte krerá by byla nejlepèí do výkonu i spotøeby ,pokud máte skušenosti s nìjakým výbìrem, díky za info i názory |
Od: |
Vlastimil
(26.7.2014 8:16) |
||
Komu: |
rumplik |
||
Text: |
No krosna vazi i z baterkama 31kg - takze do trikolky a 70 kg se vlezem muj propcet je kolem 50 kg a baterky vazi 19 kg. Myslim tim do krosny. Motory tech je vic druhu ale co se me osvedcilo tak jsou dva nad sebou. Ma vetsi tah a nepotrebujes tolik konikù :-). |
Od: |
rumplik
(25.7.2014 8:36) |
||
Komu: |
Vlastimil |
||
Text: |
kolik by vážily baterky a motor tak aby to mìlo 60koní výkon? |
Od: |
Vlastimil
(24.7.2014 16:15) |
||
Komu: |
rumplik |
||
Text: |
Ahoj to primo kosmicke nemam ale vymyslel jsem dobijeni na kolo a slo by to pouzit i v krosne. Me osobne stve jak porad za mnou vrci motor ;-) |
Od: |
rumplik
(21.7.2014 22:50) |
||
Komu: |
Vlastimil |
||
Text: |
Ahoj, máš nìjaký kosmický baterky ? :-) K |
Od: |
Vlastimil
(21.7.2014 9:51) |
||
Komu: |
All |
||
Text: |
Ahoj mám na vás dotaz. jaky by byl zájem v øadách pilotù motorového paraglidingu o E-PARAKROSNU (elektrickou) mám nìjaké nápady :-D |
Od: |
Pedro
(11.6.2014 13:30) |
||
Komu: |
Miki2t |
||
Text: |
Používal jsem tohle http://www.ushrescue.com/.Takhle to vypadalo http://techinfo.xf.cz/pedro/06.jpg |
Od: |
Miki2t
(8.6.2014 18:13) |
||
Komu: |
ALL |
||
Text: |
Ahoj, chci se zeptat na zalozni padak k tandemove trikolce, jestli nekdo pouzivate klasický ZP bez pohonu, jestli se vlastne neco takoveho vyrabi (300kg) ? |
Od: |
Pedro
(13.4.2014 12:14) |
||
Komu: |
LemoN |
||
Text: |
Nìco takového bys chtìl? http://www.mesit.biz/cs/product/1060-letecka-palubni-radiostanice A dál http://radiostanice.cz/ic-a24/ pøesnì proto je vybavená funkcemi NAV a VOR abys mohl dojet správným smìrem k babièce na obìd...Na rogalech se ruèky bìžnì používají,v ULLa mají buï ruèky a nebo zástavbové radiostanice,nic není proti nièemu,tož klid... |
Od: |
rumplik
(10.4.2014 20:31) |
||
Komu: |
LemoN |
||
Text: |
zdar, nevim jak je to možný, ale já mám ica6e legálnì pøihlášený na motorovy padák :-) Kolegove mají ruèku v ulla taky legálnì. :-) |
Od: |
LemoN
(9.4.2014 21:18) |
||
Komu: |
HonzaSed |
||
Text: |
Mohli by jste mi nekdo porad jak na to letecke radio? Dost jsem se o tu problematiku zajimal ve zkratce co se vysilani tyce je to asi takhle: |
Od: |
rumplik
(1.4.2014 22:45) |
||
Komu: |
HonzaSed |
||
Text: |
Když vidím inzerát na takové rádio ještì za dost velkou cenu tak mam chu napsat nìco hezkýho, když jsem shánìl rádio pøed 17. listopadem tak to bylo o fous, a tìï se s nima roztrhl pytel. jinak tøeba Pardubice budou mìnit frekvenci podle plánu jaro 2017. a je otázka jakou budou mít. zbytek souhlas, je to taky o slušnosti, když jdu nìkam na návštìvu tak taky zavolám nebo zazvoním nebo se ohlásím , že pøijdu :-). ps: jakou pøilbu jsi poøídil? už máš vyzkoušeno? K |
Od: |
HonzaSed
(31.3.2014 17:46) |
||
Komu: |
rumplik |
||
Text: |
Tak tak .........za rádio ICOM A6E jsem teï vypláz 8130,- , helma se sluchátky 6 tácù,CTU 500,- atd......Protože ono i v blbé ATZ létat bez rádia je pìknì na prd.Zvláš když já dodržuji pøedpis a pád pitomcù létá v ATZ a sejøí piloty na okruhu.....Chápu že na to asi PPG komunita kaká (na stanici) ale pak to posere i ostatním a to je dost možná problém.Vono totiž staèí zavolat dispeèera na AFIS nebo do aeroklubu tomu co poskytuje " službu RÁDIO" .Ale jsme v Èechách .No nicménì zde nerozebírám létání v CTR a TMA tam bude poprdeli døív nebo pozdìji tak jak tak (možná vyjma vejkendu) |
Od: |
rumplik
(25.3.2014 18:10) |
||
Komu: |
Radluk |
||
Text: |
zdar, obèas dìlají kurzy i aerokluby, tak by to tøeba nebylo tak daleko, fakt je že když nepropásneš prodloužení tak je to nafurt, jako øidièák co prodloužíš každých 5 let. jinak je problém vybrat správný headset. ne všechny fungují :-( K |
Další stránka příspěvků ... |