Chcete na tomto místě svoji reklamu ?


  Jste přihlášen jako: Anonym  (Nemůžete tedy vkládat příspěvky do diskuze.)

  ... předchozí stránka příspěvků.


  Od:   Radluk    (Úterý, 14.1.2014 11:02)
 
Komu:  
Hortau
 
Text:  

Jo hold za "kvalitu" se plati. Lidi to kupuji, tak to asi zas tak drahe nebude.
Kdyz to okopirujes ve stejne kvalite jak obslehl tehdy krosny a komplet konstrukci frantikum absolutne bez jedineho sveho vyvoje, tak muzes jit o 50 tisic nize a jeste se napakujes, jelikoz nemusis pred vlastni vyrobou premyslet o kokotinach a designu:-)
A nevidim jediny moralni duvod, proc by bylo spatne to okopirovat, treba s jinym motorem. On udelal to same a lidi jen mlaskaji. Ve vyspele cizine to nikdo kopirovat nebude, proc? Protoze tohle je domena Ciny, nebo i Ceske Republiky...
Ta krosna o ktere mluvis neni ani tak primarne delana pro nas chudy trh, prodejni potencial je urcite mimo hranice CR, kde maji jinou kupni silu a neresi nejakych 10 000 ojro.

 


  Od:   Hortau    (Pátek, 10.1.2014 20:17)
 
Komu:  
All
 
Text:  

No nevím jak kdo,ale sháním noveý auťák pro svého otce a tak když jsem se dnes koukal na E-schop nirvány,tak jsem si tak řekl že si ten pocit nenechám pro sebe.
Nevím ,nevím,ale chtít za tu dvěstětřicítku,bez vrtule,výfuku,rámů,sedačky a bůh ví čeho všeho eště,167000,-je opravdu trochu moc!Myslím že by nebylo od věci si uvědomit,že za dvěstětisíc se dá pořídit,dům,či pozemek a to na bydlení tisíc metrů na slunném místě a se zastávkou Mhd na pozemku,auto,dokonce i letadlo a troufám si tvrdit že i hodně slušná motorka,mluvím z vlastní zkušenosti.Jasný,někdo by mohl namítat,tak si to nekupuj,ale i já jsem koupil rodeo za devadesát tisít,jelikož jsem si řekl že létání je létání,ale vyměnit motor v takřka stejné krosně a chtít dvakrát tolik to je jako kdybych chtěl do auta místo 1,4 1,6 motor a proto bych měl zaplatit dvakrát tolik!?Je mě z toho smutno!!

 


Od:   Pedro    (Pondělí, 16.12.2013 15:38)
 
Komu:  
marfy
 
Text:  

No znám pár lítačů kterým CTR a TMA nic neříká,stejně jako TRA,dočasně rezervovaný prostor,taky byl před pár lety na jednom webu článek jak blbec s krosnou někde na východě Prahy odstartoval v inverzi z nějakého pole,vystoupal nad ni,a někde v místě Letňan podle GPS vyklesal a hrdinně přistál,vydrželo to tam asi dva dny než to admin smazal ;-)

 


  Od:   marfy    (Pondělí, 16.12.2013 0:01)
 
Komu:  
pedro
 
Text:  

díky to sem taky nakonec dohledal :) ,jinak s tím lítáním-nechystam se litat do ctr nebo tma ,da se litat i pod tma :) par lidi uz sem tam videl litat ale nevim odkud startují,nechci delat prusery nekomu na pozemku :)

 


Od:   Pedro    (Neděle, 15.12.2013 13:33)
 
Komu:  
marfy
 
Text:  

http://www.fillo.cz/shop-bazar/raket-/nahradni-dily/ Jinak stačí zaguglit...A lítání Praha západ kde je Ruzyně,no nevím,raději snad ne...

 


  Od:   marfy    (Neděle, 15.12.2013 12:08)
 
Komu:  
all
 
Text:  

Zdravim vsechny motorare,mam dotaz ohledne nahradnich dilu na motor raket 120 nemate nejake kontakty na lidi co to prodavaji u nas? (Krom nirvany) popripadne kolik muze stat cca postovny ze svedska? Nemate nejake tipy kde startovat praha zapad popripadne berounsko krivoklatsko? Diky moc a hezky den

 


  Od:   Radluk    (Pondělí, 9.12.2013 0:21)
 
Komu:  
Pedro
 
Text:  

7,62

 


  Od:   Radluk    (Pondělí, 9.12.2013 0:20)
 
Komu:  
Pedro
 
Text:  

CZ 858 neni spatna, chce to 7,92x39 poloplaste, ale u trofejnich prasat uz bych se bal i s tim.
Chce to jistotu http://www.strelectvi.cz/forum/lov-srncej-s-50bmg-t13942.html

 


Od:   Pedro    (Neděle, 8.12.2013 23:19)
 
Komu:  
Veteran
 
Text:  

Asi chápu jak to myslíš...jenže potkat divočáka v lese,nedej bože bachyni je o život.Taky znám jednoho "myslivce" který chodí na lovy sólo se samopalem.Jak se říká-co myslivec to řádný pytlák...

 


Od:   Pedro    (Neděle, 8.12.2013 17:27)
 
Komu:  
Veteran
 
Text:  

Pokusím se sehnat od kolegy který dělá ve Skutči šéfa letového provozu fotky jak jim divočáci zjara zrychtovali dráhu,naštěstí si toho včas všimli,do toho někdo vjet při startu nebo přistání tak by se smíchy neudržel a pošlu ti je.To se nebavím jak ničí parky,zahrady,atd,srážka s divočákem přebíhajícím silnici v devadesáti je taky jistota.Druhý můj kolega je myslivec a říká že jsou přemnožení,proto ty odstřely.

 


Od:   Pedro    (Neděle, 24.11.2013 11:22)
 
Komu:  
Miki2t
 
Text:  

Mrkni pro inspiračku taky sem http://techinfo.xf.cz/.Tak nějak se časem přišlo na to že 60 cm rozteč závěsů je rozumné minimum,75 cm je cajk,i když ti to trošku prolomí padák.A síla reduktorového Trabiho se bude hodit,v nějakém protivném klesáku.Co takhle uvést odkud jsi,třeba bys zjistil že v okolí někdo je kdo ti dokáže poradit,dnes snad neexistuje větší město kde by nějaký MPG/PPG provozovatel nebyl...

 


  Od:   Miki2t    (Sobota, 23.11.2013 22:13)
 
Komu:  
HonzaSed
 
Text:  

Kurzy udelam v breznu , drive se v moji skole neporadaji. Poslal jsem maila.

 


  Od:   HonzaSed    (Sobota, 23.11.2013 21:30)
 
Komu:  
All
 
Text:  

Tak mě trklo že nepoužívám outlok a obálka mě do něj odkazuje pošli tam něco a já už fotky mám.H

 


  Od:   HonzaSed    (Sobota, 23.11.2013 21:26)
 
Komu:  
All
 
Text:  

Máš alespoň kurz na volné létání s PG na PL A ? Víš setkal jsem se ze spoustou arogantních " pilotů " co neporaděj a dělají si ze začátečníka prdel... Nicméně invalidou se staneš hned a to by byla jistě škoda.Na druhou stranu pilotní průkaz ze člověka nedělá DOBRÉHO PILOTA .Na mail ti pošlu pár fotek........ H.

 


  Od:   Miki2t    (Sobota, 23.11.2013 21:17)
 
Komu:  
HonzaSed
 
Text:  

Mail mam v profilu, staci kliknout na obalecku vedle jmena. Na volno mam naletano jenom par minut z kopca proti vetru, ale s padakem si rozumime, na youtube mam videa z druheho letani. Dneska jsem chtel taky letat, ale dost foukalo, tak jsem to radsi nepokousel.

 


  Od:   HonzaSed    (Sobota, 23.11.2013 20:57)
 
Komu:  
All
 
Text:  

Fotky ti pošlu.Mám něco podobného ale akorát to dělala firma , tedy to není žádné " homo domo " samozrějmě nic ve zlém.Jen jsem si vzpoměl po zhlédnutí toho videa na můj první nouzák s mou novou tříkolkou.Samozrějmě to byla moje blbost a proto ta moje první reakce v přízpěvku níže....Hele víš co je hlavní .. ? Spousta lidí má takovej nouzák a pak je to odradí od létání , proto je dobře " že si šel znovu nahoru " To píšu záměrně v uvozovkách .Teď máš zkušenost a je třeba s ní dále pracovat.Na začátek je třaba mít Aáááčkovej vrchlík a nejlépe mít za sebou kurz volného létání protože už po něm víš co můžeš čekat od křídla.S motorem ti přibude další starost - kroutící moment,plyn a v neposlední řadě pohodlný posez v tříkolce (těžiště).Dřív spousta lidí začínalo na trabantu a létají na něm dodnes ! Já mám ještě krosnu a ull a trabuga už se nezbavím.. i když jsem měl nedávno takové tendence.Fotky pošlu , napiš mail.Ty pásy seženeš za pár korun respektive euro.Hele po vzletu uber drž levou mírně staženou,uklidni se protože zbrklé reakce dopadnou přesně tak jak na videu.Nestartuj nahoru když máš vrchlík " v kyvu " neboli někde nastraně, nesnaž se v kyvu dostat zakaždou cenu nahoru ! Povoď si párkrát padák s motorem na louce ať ho držíš rovně nad sebou.Jinak zde platí to co je od kluků psáno níže !Honza

 


  Od:   Miki2t    (Sobota, 23.11.2013 20:09)
 
Komu:  
HonzaSed
 
Text:  

Diky, Prvne jsem letel sam, protoze tady v okoli nikoho neznam, a byl jsem nedockavej a myslel jsem si ze vsechno mam nastudovano, vlastne teorie byla dobra, nejvetsi chyba byla ze jsem mel strach.
Ty bezp. pasy nejsou nejlip, ale zatim me nenapadlo nic lepsi, rad si necham poradit. Nejlepsi by byla nejaka nazorni foto ( ja jsem totiz zadnou jinou trikolku na zivo jeste ani nevidel )

 


  Od:   HonzaSed    (Sobota, 23.11.2013 19:54)
 
Komu:  
Miki2t
 
Text:  

Video máš opravdu pěkné :-) ...... Proč si první létání neprováděl s někým zkušenějším.... ? Třeba by ti poradil, takhle si zbytečně rozbiješ hubu (to nemyslím nikterak arogantně )Hele co to uchycení bezp pásů ? Jednou se z nich nemusíš dobře vyvlíknout....Jinak trabant s tímto reduktorem má sílu jako bejk .Tak hodně zdaru. Honza

 


  Od:   Miki2t    (Pátek, 22.11.2013 18:33)
 
Komu:  
Radluk
 
Text:  

Dekuji za rady, zaveseni jsem rozsiril na 75cm a trosku zvysil, a je to stabilnejsi. Ale nejvetsi chyba byla ze jsem pri tom prvnim pokusu drzel porad plnej plyn, dneska jsem celkem pekne poletal, a stacilo byt opravdu citlivej na plyn. Je to opravdu zbytecne silnej motor ( pro zacatecnika )
Jeste jedno Dekuji

 


  Od:   Radluk    (Pondělí, 18.11.2013 21:20)
 
Komu:  
Miki2t
 
Text:  

Prvni chyba je, ze jsi se snazil dal letet, verim tomu, ze kdybys ubral plyn na volnobeh, tak se to samo srovnalo.
U takoveho vrtule s reduktorem musis byt citlivejsi na plyn, uvedom si ze trabuk redu tlaci mezi 100-110 kg. To neni krosna s tahem 60 kg. Prudke operace s plynem muzou vyvolat pri spatne konstrukci SLZ v kombinaci s blize nespecifikovanym kridlem podivne reakce celeho kompletu.
Ta trikola je podivne postavena - ma zavesy moc blizko sebe a hlavne zaveseni skoro v ose vrtule (ne-li mirne nad) v kombinaci s ocelovym monstrozne vysokym kosem vrtule a 160kou vrtuli si domysli sam...
Ano prirozene zjisteni, ze to zataci doprava u takove vrtule po nezatrimovani leve ridicky nebo kontraci stazenim to zataci docela slusne a da se tim i ridit smer jen pomoci plynu.

 


  Další stránka příspěvků ...

 Návrat na domovskou stránku