Chcete na tomto místě svoji reklamu ?


  Jste přihlášen jako: Anonym  (Nemůžete tedy vkládat příspěvky do diskuze.)
 ... návrat do rubriky.


  Od:   Filip Zejda    (27.9.2021 18:34)
 
Komu:  
All
 
Text:  

Ahoj Piloti, momentálnì mám volnou kapacitu proto se na Vás obracím s nabídkou bush pilot výcviku. Jde o nároènìjší pokraèovací výcvik na upraveném letadle pro tuto pøíležitost. Co se budeme uèit najdete na stránkách letecké školy vysoèina. Co je potøeba k zdokonalovacímu výcviku: 1. Platná pilotní licence ULL(A), pokud máte PPL, CPL, nebo ATPL nebo jinou licenci pøipravím Vás na zkoušky na ULL(A) 2.Platný medical na ULL , II. trídy, nebo I. tøídy 3. Pojištìní pilota za škodu zpùsobenou provozovateli letounu na minimálnì 200 000,- CZK ( LAA, Aeroweb, Ergo) Doporuèuji pøipojistit i na krytí a újmy provozovatele. 4.Pøeškolení na typ Yetti J-03 1,2 TSI,120HP a nebo Tecnam P 2002 Sierra R912 ULS, podle toho, na kterém typu bude probíhat pokraèovací výcvik - minimálnì 2:15h dle osnovy LAA(A), bude Vám potvrzen. Cena dle bìžného sazebníku. 5. Nálet minimálnì 100 hodin - pokud budete chtít pøistávat a vzlétat z jakýchkoliv jiných ploch. Pokud máte zájem neváhejte mi zavolat prosím. Výcvik z LKJI, ubytování zde možné a i levnì. Filip Zejda 603107704. ukázka zde:https://www.youtube.com/watch?v=JhwE2gTKHYs Tìším se na Vás!F.Z.

 


  Od:   pilot88    (15.4.2014 6:03)
 
Komu:  
all
 
Text:  

chcel by som pokecat s niekym , komu staval lietadlo pan Koutnicek z Vyskova, pripadne mi dajte tip na niekoho,kto ma od neho lietadlo

 


  Od:   Bildy1    (1.11.2012 20:06)
 
Komu:  
all
 
Text:  

Hledám jednoduchý a lehký UL s minimálkou okolo 50km/h

 


  Od:   Franta2    (6.9.2011 20:05)
 
Komu:  
all
 
Text:  

Dne 3.9.2011 na sletu Ulla v Šiklovì mlýnì došlo k bezdùvodnému fyzickému napadení staršího pilota v dùchodovém vìku mladým pilotem, poøadatelem, instruktor a èlen repre teamu ÈR s LK Tøebíè. Je tato událost výjimka nebo se to dìje i na jiných letištích.

 


  Od:   juliuspn    (9.12.2010 9:44)
 
Komu:  
all
 
Text:  

Ahoj,ma niekto znalost-schemu vystupu Icom-A6 na sluchatka,vopred dik za info,Julo PN

 


  Od:   Intago    (15.7.2010 9:13)
 
Komu:  
all
 
Text:  

Létám plachtáky od 1975, padáky od 1990, ale pošilhávám po UL na letišti Èeský Dub.
Do vzduchu mì zde vzal ing.Bábovka, šéf firmy Galaxy na záchranné systémy pro UL http://www.galaxysky.cz/index_cz.php?k=paratestingno6_cz pro kterého jsem pøed lety prodával padákové kluzáky.
Byl to ULL Sova se zatahovacím podvozkem. Let trval hodinu a byl to mùj nekrásnìjší zážitek po dlouhé dobì letového pùstu. Po startu jsem se podíval shora na Èeský Dub, pak kolem Plání na obhlídku Ještìdu. Pak nad Liberec a okolí, kde bydlí on i já, a pøes Mlýnský rybník Tajchmil a vrch Javorník nad Hodkovice k UL letišti Všeò a pøes skalní mìsto, kde jsme potkali balón a dva motorizované padákové kluzáky. Pak pøes hrad Valdštejn až k zámku Hrubá skála a zpìt pøes Èeský Dub.
Bez námahy jsme se pohybovali po rozsáhlém území, což by na rogalu èi paraglideru bylo ztìží realizovatelné. Ing.Bábovka stál pøi zrodu létání na rogalech u nás, pozdìji i padákových kluzákù, které léta vyrábìl. Dosáhly mnoha sportovních úspìchù u nás i v zahranièí, zejména v Rakousku.
Shodli jsme se po nìkolika desetiletích praxe, že nejvíc a nejkvalitnìji lze létat právì na klasických motorových UL letadlech.díky jejich velkému rozsahu rychlostí 50-250km/hod. Nemají velké požadavky na velikost letištì a umožòují i kroužení v termických proudech.
Pokud bych dnes zaèínal s létáním, rozhodnì bych si s jedním až tøemi pøáteli takový poøídil a létal u nás i v zahranièí.
Udìlal jsem bìhem letu fotky a videa skrz kabinu, což jim moc neprospìlo.
http://v.dvorakove.sweb.cz/Cesky-Dub.zip
videa, omluvte sníženou kvalitu
http://www.stream.cz/video/493198-setkani-ve-vzduchu
http://www.stream.cz/video/493197-jested-z-letadla
http://www.stream.cz/video/493195-start-ull-letadla-sova

 


  Od:   Danas    (13.1.2010 21:40)
 
Komu:  
mirekkok
 
Text:  

Jen øadové dvouválce pokud bych mohl pomoct radou.

 


  Od:   viking99    (8.1.2010 12:59)
 
Komu:  
navi
 
Text:  

Ahoj,
mám Rotax 582 dosud v Allegro 2000, uvedení do provozu 2005. Má nalítáno 352 hodin, pravidelná údržba, v létì 09 výmìna pístních kroužkù, mohu doložit doklady.
Nabízím ho k prodeji vèetnì pøíslušenství k zástavbì. Pøedvedu za letu, letištì Mìlník. Bez vrtule 60 000 Kè, s vrtulí FITI 70000. Už pomalu chystám instalaci 912.

 


  Od:   navi    (3.1.2010 12:17)
 
Komu:  
all
 
Text:  

Pozdrav všem.
Koupil bych Rotax 582 mod. 99 (modré hlavy) s malým náletem. Nevíte o nìjakém? Pøedem díky za informaci.

 


  Od:   Jozinko    (24.11.2009 21:03)
 
Komu:  
mirekkok
 
Text:  

praktické veru nie...

 


  Od:   mirekkok    (18.11.2009 20:06)
 
Komu:  
all
 
Text:  

zdravím máte nìkdo zkušenosti s motory hirth ?

 


  Od:   Jozinko    (5.6.2009 21:12)
 
Komu:  
navi
 
Text:  

Ahoj, takže komunikácia bez problémov. Pod anténu, do kapotáže, som si vlepil tie samolepiace celofánové fólie, èo k tomu dodávajú a ešte som natiahol zemniaci káblik na kostru.

 


  Od:   navi    (31.5.2009 22:31)
 
Komu:  
jozinko
 
Text:  

Ahoj. Já jsem nakonec koupil LYNX jak se øíká "se vším všudy". Jsem velice spokojený, komunikace parádièka. Ještì mì èeká pøidìlat tu antenu na pøedek kapotáže.

 


  Od:   Jozinko    (4.5.2009 21:33)
 
Komu:  
navi
 
Text:  

Ahoj,chvíµu som si dopisoval s chalanmi z anglicka a usa, niektorí z nich používajú LYNX. Všetci však svorne tvrdia, že aby to správne fungovalo, musíš kúpi» od lynxu všetko - sluchátka s mikrofónmi, intercom a kábeláž. Tí, ktorí mali intercom od iného výrobcu, mali problém. Väèšinou lynxáci používajú iné konektory, než sme zvyknutí povedzme na ICOM-och, takže k takejto vysielaèke musíš dokúpi» redukciu.
K našej minulej komunikácii - moja súprava od Mrkvu funguje perfektne. Už mám s òou nakomunikovaných zopár letových hodín. od Lynxu som si kúpil anténu, ktorú som umiestnil na nos trojkolky, teraz som s komunikáciou spokojný.

 


  Od:   Deno222    (16.9.2008 11:37)
 
Komu:  
All
 
Text:  

Zdravím Mam jednu otázku neviete náhodou kde sa robí bud to na V jihomoravskem kraji alebo na západnom slovensku letecky kurz na vetrone: na letadle L-23. Vsetky kluby robia výcvik na L-13.
(p.s. L-13 je pre mna malí nemôzem zatvori» kryt :-(.

 


  Od:   navi    (6.6.2008 12:38)
 
Komu:  
All
 
Text:  

Dobrý den. Najde se nìkdo, kdo má zkušenosti s komunikaèním systémem LYNX? Ozvìte se mi prosím.

 


  Od:   navi    (6.10.2007 8:54)
 
Komu:  
Jozinko
 
Text:  

Ahojda, dìkuji za informaci. Rád slyším, že jsi s øešením pana Mrkvy spokojený. Asi se s ním taky domluvím.

 


  Od:   Jozinko    (3.10.2007 22:29)
 
Komu:  
navi
 
Text:  

Sevas, už som to vyskúšal. Chce to malièkú úpravu v prilbe, lebo sluchadlá majú matièky, ktoré v prilbe bránia riadnemu nasadeniu. Ale z Pieš»an priletel Miro Pavelka na próbu a povedal, že to bola najlepšia komunikácia pilot - copilot, ktorú na MZK zažil. Takže fajn. A pan Mrkva dokonca navrhol, že by -ak by bolo treba - namontoval menej citlivý mikrofón... takže fajn!

 


  Od:   Jozinko    (17.9.2007 22:33)
 
Komu:  
navi
 
Text:  

neni zaè. ešte èakám na prilby. skúšal som tie sluchadlá priamo uòho aj v prilbe a ak by mal dve, tak už je to vyskúšané. lenže mal iba jednu, tak som si objednal dva kusy a pokial možno v èervenej farbe :-) takže priamo na mašine a navoµno na hlavách som to ešte neskúsil.

 


  Od:   navi    (11.9.2007 13:01)
 
Komu:  
Jozinko
 
Text:  

Dìkuji za radu. A už jsi komunikaci pøímo na rogale s vybavením od pany Mrkvy vyzkoušel?

 


  Další stránka příspěvků ...

 Návrat na domovskou stránku