Chcete na tomto místě svoji reklamu ?


  Jste přihlášen jako: Anonym  (Nemůžete tedy vkládat příspěvky do diskuze.)

  ... návrat do rubriky.


  Od:   Filip Zejda    (Pondělí, 27.9.2021 18:34)
 
Komu:  
All
 
Text:  

Ahoj Piloti, momentálně mám volnou kapacitu proto se na Vás obracím s nabídkou bush pilot výcviku. Jde o náročnější pokračovací výcvik na upraveném letadle pro tuto příležitost. Co se budeme učit najdete na stránkách letecké školy vysočina. Co je potřeba k zdokonalovacímu výcviku: 1. Platná pilotní licence ULL(A), pokud máte PPL, CPL, nebo ATPL nebo jinou licenci připravím Vás na zkoušky na ULL(A) 2.Platný medical na ULL , II. trídy, nebo I. třídy 3. Pojištění pilota za škodu způsobenou provozovateli letounu na minimálně 200 000,- CZK ( LAA, Aeroweb, Ergo) Doporučuji připojistit i na krytí a újmy provozovatele. 4.Přeškolení na typ Yetti J-03 1,2 TSI,120HP a nebo Tecnam P 2002 Sierra R912 ULS, podle toho, na kterém typu bude probíhat pokračovací výcvik - minimálně 2:15h dle osnovy LAA(A), bude Vám potvrzen. Cena dle běžného sazebníku. 5. Nálet minimálně 100 hodin - pokud budete chtít přistávat a vzlétat z jakýchkoliv jiných ploch. Pokud máte zájem neváhejte mi zavolat prosím. Výcvik z LKJI, ubytování zde možné a i levně. Filip Zejda 603107704. ukázka zde:https://www.youtube.com/watch?v=JhwE2gTKHYs Těším se na Vás!F.Z.

 


  Od:   pilot88    (Úterý, 15.4.2014 6:03)
 
Komu:  
all
 
Text:  

chcel by som pokecat s niekym , komu staval lietadlo pan Koutnicek z Vyskova, pripadne mi dajte tip na niekoho,kto ma od neho lietadlo

 


  Od:   Bildy1    (Čtvrtek, 1.11.2012 20:06)
 
Komu:  
all
 
Text:  

Hledám jednoduchý a lehký UL s minimálkou okolo 50km/h

 


  Od:   Franta2    (Úterý, 6.9.2011 20:05)
 
Komu:  
all
 
Text:  

Dne 3.9.2011 na sletu Ulla v Šiklově mlýně došlo k bezdůvodnému fyzickému napadení staršího pilota v důchodovém věku mladým pilotem, pořadatelem, instruktor a člen repre teamu ČR s LK Třebíč. Je tato událost výjimka nebo se to děje i na jiných letištích.

 


  Od:   juliuspn    (Čtvrtek, 9.12.2010 9:44)
 
Komu:  
all
 
Text:  

Ahoj,ma niekto znalost-schemu vystupu Icom-A6 na sluchatka,vopred dik za info,Julo PN

 


  Od:   Intago    (Čtvrtek, 15.7.2010 9:13)
 
Komu:  
all
 
Text:  

Létám plachtáky od 1975, padáky od 1990, ale pošilhávám po UL na letišti Český Dub.
Do vzduchu mě zde vzal ing.Bábovka, šéf firmy Galaxy na záchranné systémy pro UL http://www.galaxysky.cz/index_cz.php?k=paratestingno6_cz pro kterého jsem před lety prodával padákové kluzáky.
Byl to ULL Sova se zatahovacím podvozkem. Let trval hodinu a byl to můj nekrásnější zážitek po dlouhé době letového půstu. Po startu jsem se podíval shora na Český Dub, pak kolem Plání na obhlídku Ještědu. Pak nad Liberec a okolí, kde bydlí on i já, a přes Mlýnský rybník Tajchmil a vrch Javorník nad Hodkovice k UL letišti Všeň a přes skalní město, kde jsme potkali balón a dva motorizované padákové kluzáky. Pak přes hrad Valdštejn až k zámku Hrubá skála a zpět přes Český Dub.
Bez námahy jsme se pohybovali po rozsáhlém území, což by na rogalu či paraglideru bylo ztěží realizovatelné. Ing.Bábovka stál při zrodu létání na rogalech u nás, později i padákových kluzáků, které léta vyráběl. Dosáhly mnoha sportovních úspěchů u nás i v zahraničí, zejména v Rakousku.
Shodli jsme se po několika desetiletích praxe, že nejvíc a nejkvalitněji lze létat právě na klasických motorových UL letadlech.díky jejich velkému rozsahu rychlostí 50-250km/hod. Nemají velké požadavky na velikost letiště a umožňují i kroužení v termických proudech.
Pokud bych dnes začínal s létáním, rozhodně bych si s jedním až třemi přáteli takový pořídil a létal u nás i v zahraničí.
Udělal jsem během letu fotky a videa skrz kabinu, což jim moc neprospělo.
http://v.dvorakove.sweb.cz/Cesky-Dub.zip
videa, omluvte sníženou kvalitu
http://www.stream.cz/video/493198-setkani-ve-vzduchu
http://www.stream.cz/video/493197-jested-z-letadla
http://www.stream.cz/video/493195-start-ull-letadla-sova

 


  Od:   Danas    (Středa, 13.1.2010 21:40)
 
Komu:  
mirekkok
 
Text:  

Jen řadové dvouválce pokud bych mohl pomoct radou.

 


  Od:   viking99    (Pátek, 8.1.2010 12:59)
 
Komu:  
navi
 
Text:  

Ahoj,
mám Rotax 582 dosud v Allegro 2000, uvedení do provozu 2005. Má nalítáno 352 hodin, pravidelná údržba, v létě 09 výměna pístních kroužků, mohu doložit doklady.
Nabízím ho k prodeji včetně příslušenství k zástavbě. Předvedu za letu, letiště Mělník. Bez vrtule 60 000 Kč, s vrtulí FITI 70000. Už pomalu chystám instalaci 912.

 


  Od:   navi    (Neděle, 3.1.2010 12:17)
 
Komu:  
all
 
Text:  

Pozdrav všem.
Koupil bych Rotax 582 mod. 99 (modré hlavy) s malým náletem. Nevíte o nějakém? Předem díky za informaci.

 


  Od:   Jozinko    (Úterý, 24.11.2009 21:03)
 
Komu:  
mirekkok
 
Text:  

praktické veru nie...

 


  Od:   mirekkok    (Středa, 18.11.2009 20:06)
 
Komu:  
all
 
Text:  

zdravím máte někdo zkušenosti s motory hirth ?

 


  Od:   Jozinko    (Pátek, 5.6.2009 21:12)
 
Komu:  
navi
 
Text:  

Ahoj, takže komunikácia bez problémov. Pod anténu, do kapotáže, som si vlepil tie samolepiace celofánové fólie, čo k tomu dodávajú a ešte som natiahol zemniaci káblik na kostru.

 


  Od:   navi    (Neděle, 31.5.2009 22:31)
 
Komu:  
jozinko
 
Text:  

Ahoj. Já jsem nakonec koupil LYNX jak se říká "se vším všudy". Jsem velice spokojený, komunikace parádička. Ještě mě čeká přidělat tu antenu na předek kapotáže.

 


  Od:   Jozinko    (Pondělí, 4.5.2009 21:33)
 
Komu:  
navi
 
Text:  

Ahoj,chvíµu som si dopisoval s chalanmi z anglicka a usa, niektorí z nich používajú LYNX. Všetci však svorne tvrdia, že aby to správne fungovalo, musíš kúpi» od lynxu všetko - sluchátka s mikrofónmi, intercom a kábeláž. Tí, ktorí mali intercom od iného výrobcu, mali problém. Väčšinou lynxáci používajú iné konektory, než sme zvyknutí povedzme na ICOM-och, takže k takejto vysielačke musíš dokúpi» redukciu.
K našej minulej komunikácii - moja súprava od Mrkvu funguje perfektne. Už mám s ňou nakomunikovaných zopár letových hodín. od Lynxu som si kúpil anténu, ktorú som umiestnil na nos trojkolky, teraz som s komunikáciou spokojný.

 


  Od:   Deno222    (Úterý, 16.9.2008 11:37)
 
Komu:  
All
 
Text:  

Zdravím Mam jednu otázku neviete náhodou kde sa robí bud to na V jihomoravskem kraji alebo na západnom slovensku letecky kurz na vetrone: na letadle L-23. Vsetky kluby robia výcvik na L-13.
(p.s. L-13 je pre mna malí nemôzem zatvori» kryt :-(.

 


  Od:   navi    (Pátek, 6.6.2008 12:38)
 
Komu:  
All
 
Text:  

Dobrý den. Najde se někdo, kdo má zkušenosti s komunikačním systémem LYNX? Ozvěte se mi prosím.

 


  Od:   navi    (Sobota, 6.10.2007 8:54)
 
Komu:  
Jozinko
 
Text:  

Ahojda, děkuji za informaci. Rád slyším, že jsi s řešením pana Mrkvy spokojený. Asi se s ním taky domluvím.

 


  Od:   Jozinko    (Středa, 3.10.2007 22:29)
 
Komu:  
navi
 
Text:  

Sevas, už som to vyskúšal. Chce to maličkú úpravu v prilbe, lebo sluchadlá majú matičky, ktoré v prilbe bránia riadnemu nasadeniu. Ale z Pieš»an priletel Miro Pavelka na próbu a povedal, že to bola najlepšia komunikácia pilot - copilot, ktorú na MZK zažil. Takže fajn. A pan Mrkva dokonca navrhol, že by -ak by bolo treba - namontoval menej citlivý mikrofón... takže fajn!

 


  Od:   Jozinko    (Pondělí, 17.9.2007 22:33)
 
Komu:  
navi
 
Text:  

neni zač. ešte čakám na prilby. skúšal som tie sluchadlá priamo uňho aj v prilbe a ak by mal dve, tak už je to vyskúšané. lenže mal iba jednu, tak som si objednal dva kusy a pokial možno v červenej farbe :-) takže priamo na mašine a navoµno na hlavách som to ešte neskúsil.

 


  Od:   navi    (Úterý, 11.9.2007 13:01)
 
Komu:  
Jozinko
 
Text:  

Děkuji za radu. A už jsi komunikaci přímo na rogale s vybavením od pany Mrkvy vyzkoušel?

 


  Další stránka příspěvků ...

 Návrat na domovskou stránku