Jste přihlášen jako:
Anonym
(Nemůžete tedy vkládat příspěvky do diskuze.) |
... předchozí stránka příspěvků. |
Od: |
Jozinko
(Čtvrtek, 6.9.2007 20:09) |
||
Komu: |
pernik1 |
||
Text: |
Ahoj, úplne najjednoduchšie to urobíš tak, že zistíš, aké má ma» motor max otáčky, tie vydelíš reduktorom - teda jeho pomerom. Tak dostaneš max otáčky na vrtuli, tie zmeráš optickým otáčkomerom. Musíš to zladi» tak, aby si neprekročil max otáčky vrtule. Tie si zisti. To» laicky :-) |
Od: |
Jozinko
(Čtvrtek, 6.9.2007 20:02) |
||
Komu: |
navi |
||
Text: |
Sevas. Riešil som presne ten istý problém. Pretože mám (ešte stále, ale dúfam, že nie už dlho)integrálne prilby a 3 intercomy. Všetky sú motorkárske a dobre fungujú, hlavne ten posledný za cca 3000.-Sk je perfektný! Lenže sa nedá spoji» s leteckou vysielačkou. Nakoniec som sa spojil s p. Mrkvom z www.flytex.cz a vyriešil som to s jeho pomocou. Nie je síce najlacnejší, ale ponúka vyskúšané a dobre fungujúce systémy. Chalanom už navrhoval celé systémy: vysielačka intercom náhlavové súpravy a zladenie všetkého. Ja som si zakúpil intercom pre vysielačku ICOM A-5, napájanie vysielačky z palubného zdroja a dve náhlavové súpravy. Objavil som uňho vcelku prima prilbu, do ktorej náhlavová súprava perfektne pasovala a tak som si objednal aj dve prilby. |
Od: |
navi
(Středa, 20.6.2007 14:26) |
||
Komu: |
All |
||
Text: |
Potřebuji pořídit na motorové rogalo 2 přilby se sluchátky a mikrofonem včetně intercomu. Vysílačku mám - Icom IC-A23. Poraďte mi jaké, ale pouze odzkoušené a dobře fungující. Díky. |
Od: |
flymanone
(Úterý, 29.5.2007 8:40) |
||
Komu: |
all |
||
Text: |
Která firma/dílna opraví potah na ST-4 Aztek (Letov Air)? Nabídky zasílejte, děkuji! |
Od: |
Pedro
(Úterý, 24.4.2007 21:06) |
||
Komu: |
Radek007 |
||
Text: |
Něco takového? http://www.pbsvb.cz/NewWEBSite/sub3_2_4.php Když to uživíš...:-))) |
Od: |
Radek007
(Pondělí, 23.4.2007 11:07) |
||
Komu: |
all |
||
Text: |
Ahoj, chtel bych se vas zeptat, jestli je mozne pouzivat turbinovy pohon v kategorii ul, po zkoumani zakona 108/1997 jsem nic zakazujiciho nenasel, ale mozna je to omezeno nejakym rozsirujicim predpisem, poradte prosim. Dik. Radek |
Od: |
gazyca
(Sobota, 24.3.2007 13:02) |
||
Komu: |
all |
||
Text: |
Cawte..ja vás znova otravujem kôli jednému "človeku"... |
Od: |
Vladys
(Pondělí, 26.2.2007 10:21) |
||
Komu: |
All |
||
Text: |
Odešla mi cívka ze zapalovacího magneta Pal Magneton (dvouválcové - khaky barva) používaná na Trabantech. Nevíte kde sehnat novou cívku, nebo jestli jí někdo dokáže převinout, případně kde sehnat nové magneto, nebo čím ho nahradit? |
Od: |
Ras
(Pátek, 16.2.2007 21:00) |
||
Komu: |
All |
||
Text: |
"zkouška" |
Od: |
IvanM
(Čtvrtek, 30.11.2006 20:07) |
||
Komu: |
Dida |
||
Text: |
Nie, ešte nie. Bolo už par solidnych ponuk, ale pockam do jari. Som priliz nerozkyvany... |
Od: |
Jozinko
(Středa, 8.11.2006 20:31) |
||
Komu: |
IvanM |
||
Text: |
Nie si taký prachatý, aby si si mohol dovoli» kupova» lacné veci... :-) U eroplánu dvojnásob... |
Od: |
IvanM
(Pátek, 3.11.2006 8:03) |
||
Komu: |
Dida |
||
Text: |
Jo jo, uz len kupit co najlacnejsie aeroplan, a ide sa na vec :-) Mimochodom, nepoznate niekto dobrodinca, ktory by vymenil ultralajta za vybavu pre paraglidng? Znacka: doplatim :-) |
Od: |
IvanM
(Čtvrtek, 2.11.2006 10:12) |
||
Komu: |
All |
||
Text: |
Takze po konzultacii s panom Cibakom, prezidentom SFUL, som sa dozvedel, ze drzitel preukazu PPL na lietanie s ull predsalen musi mat licenciu ML pilota. Ziska ju vsak jednoducho spolu s typovym preskolenim na dany ultralight, co v praxi znamena 2 letove hodiny. |
Od: |
IvanM
(Středa, 1.11.2006 9:21) |
||
Komu: |
Dida |
||
Text: |
Dakujem, napisem priamo na SFUL. |
Od: |
IvanM
(Úterý, 31.10.2006 21:48) |
||
Komu: |
Dida |
||
Text: |
Neviem, pisal som si s majitelom jedneho Hi Maxa, on mi tvrdil, ze PPL samozrejme staci, treba len ziskat typove preskolenie na tento typ. To mi pripada aj celkom logicke, neviem, ci snad osnova ULLa obsahuje nieco viac nez PPL, silne o tom pochybujem. Skor si myslim, ze je to naopak. Ma tu s tym este niekto skusenost? Najlepsie zo Slovenska, ako to funguje u nas? |
Od: |
IvanM
(Úterý, 31.10.2006 9:09) |
||
Komu: |
All |
||
Text: |
Este jedna vec, asi najpodstatnejsia, mozem ako drzitel PPL(SEPL) lietat s ultralahkymi lietadlami? Mam na mysli, ci to nie je brane ako samostatna kategoria, na ktoru je potrebna samostatna licencia. Nikde sa k tomu nemozem dopatrat. |
Od: |
IvanM
(Pondělí, 30.10.2006 8:38) |
||
Komu: |
All |
||
Text: |
Zdravim vsetkych nadsencov lietania! Mam niekolko zaciatocnickych otazok... Nikdy som nevlastnil ultralahke lietadlo, mam len asi dva roky stary komplet pre paragliding. Toto leto som vsak absolvoval vycvyk na "skutocnych" aeroplanoch- Z-142, Z-42, a tak sa samozrejme znacne zmenil moj pohlad na lietanie ako take. Momentalne mam nalet cca 60h, a padak ulozeny doma v skrini ma cim dalej tym menej pritahuje :(. |
Od: |
Jozinko
(Pátek, 27.10.2006 9:14) |
||
Komu: |
LPA |
||
Text: |
Ahoj, v Milovicich niekto upravuje Hondu 600, 100HP, do rogal. Ak ti to trochu pomoze... |
Od: |
LPA
(Úterý, 24.10.2006 9:43) |
||
Komu: |
All |
||
Text: |
Přátelé , nevíte o někom , kdo má v ULL motocyklový motor ? Díky za každou informaci. |
Od: |
destovka
(Pondělí, 2.10.2006 11:21) |
||
Komu: |
Motyl |
||
Text: |
.....Motor CV 2 ti mohu nechat ke studijním účelům. |
Další stránka příspěvků ... |