Chcete na tomto místě svoji reklamu ?


  Jste přihlášen jako: Anonym  (Nemůžete tedy vkládat příspěvky do diskuze.)

  ... předchozí stránka příspěvků.


  Od:   Jozinko    (Čtvrtek, 6.9.2007 20:09)
 
Komu:  
pernik1
 
Text:  

Ahoj, úplne najjednoduchšie to urobíš tak, že zistíš, aké má ma» motor max otáčky, tie vydelíš reduktorom - teda jeho pomerom. Tak dostaneš max otáčky na vrtuli, tie zmeráš optickým otáčkomerom. Musíš to zladi» tak, aby si neprekročil max otáčky vrtule. Tie si zisti. To» laicky :-)

 


  Od:   Jozinko    (Čtvrtek, 6.9.2007 20:02)
 
Komu:  
navi
 
Text:  

Sevas. Riešil som presne ten istý problém. Pretože mám (ešte stále, ale dúfam, že nie už dlho)integrálne prilby a 3 intercomy. Všetky sú motorkárske a dobre fungujú, hlavne ten posledný za cca 3000.-Sk je perfektný! Lenže sa nedá spoji» s leteckou vysielačkou. Nakoniec som sa spojil s p. Mrkvom z www.flytex.cz a vyriešil som to s jeho pomocou. Nie je síce najlacnejší, ale ponúka vyskúšané a dobre fungujúce systémy. Chalanom už navrhoval celé systémy: vysielačka intercom náhlavové súpravy a zladenie všetkého. Ja som si zakúpil intercom pre vysielačku ICOM A-5, napájanie vysielačky z palubného zdroja a dve náhlavové súpravy. Objavil som uňho vcelku prima prilbu, do ktorej náhlavová súprava perfektne pasovala a tak som si objednal aj dve prilby.
Prosím »a, nekupuj hlavne cez Falconaircraft - ušetri si nervy a peniaze. "Jo pane, všechno máme skladem" a keď som sa tam dotrtkal 200km k nim(to po telefonickom objednaní sa a potvrdení objednávok...) tak mi chlapík povedal, že to nemá... On ani nevedel, aký je rozdiel medzi vysielačkami, napriek tomu, že som mu to telefonicky vysvetloval... Proste, kupuj tam, kde tomu rozumia a p. Mrkva tomu fakt rozumie.

 


  Od:   navi    (Středa, 20.6.2007 14:26)
 
Komu:  
All
 
Text:  

Potřebuji pořídit na motorové rogalo 2 přilby se sluchátky a mikrofonem včetně intercomu. Vysílačku mám - Icom IC-A23. Poraďte mi jaké, ale pouze odzkoušené a dobře fungující. Díky.

 


  Od:   flymanone    (Úterý, 29.5.2007 8:40)
 
Komu:  
all
 
Text:  

Která firma/dílna opraví potah na ST-4 Aztek (Letov Air)? Nabídky zasílejte, děkuji!

 


Od:   Pedro    (Úterý, 24.4.2007 21:06)
 
Komu:  
Radek007
 
Text:  

Něco takového? http://www.pbsvb.cz/NewWEBSite/sub3_2_4.php Když to uživíš...:-)))

 


  Od:   Radek007    (Pondělí, 23.4.2007 11:07)
 
Komu:  
all
 
Text:  

Ahoj, chtel bych se vas zeptat, jestli je mozne pouzivat turbinovy pohon v kategorii ul, po zkoumani zakona 108/1997 jsem nic zakazujiciho nenasel, ale mozna je to omezeno nejakym rozsirujicim predpisem, poradte prosim. Dik. Radek

 


Od:   gazyca    (Sobota, 24.3.2007 13:02)
 
Komu:  
all
 
Text:  

Cawte..ja vás znova otravujem kôli jednému "človeku"...
Neviete nahodov čo a kde je Tomaš Fusganger???Teda nieže by som mal k nemu nejaky vz»ah ale mo voči mne nevplatenu pohµadavku vo vyške 70.000Sk a zaroveň ho touto cestou pozravujem.
Tak ak by nahodov niekto niečo mal tak mi prosím napíšte
Tiež by som sa rád skontaktoval s µudmi ktorím tiež T.oficialne dlži nejake peniaze.Myslím si že pokial by nas bolo viac mali by sme vädšiu šancu dosta» toho parchanta aspoň za mreže..

Ďakujem a ostávam s pozdravom Marek Šeliga

 


Od:   Vladys    (Pondělí, 26.2.2007 10:21)
 
Komu:  
All
 
Text:  

Odešla mi cívka ze zapalovacího magneta Pal Magneton (dvouválcové - khaky barva) používaná na Trabantech. Nevíte kde sehnat novou cívku, nebo jestli jí někdo dokáže převinout, případně kde sehnat nové magneto, nebo čím ho nahradit?

 


Od:   Ras    (Pátek, 16.2.2007 21:00)
 
Komu:  
All
 
Text:  

"zkouška"

 


  Od:   IvanM    (Čtvrtek, 30.11.2006 20:07)
 
Komu:  
Dida
 
Text:  

Nie, ešte nie. Bolo už par solidnych ponuk, ale pockam do jari. Som priliz nerozkyvany...

 


  Od:   Jozinko    (Středa, 8.11.2006 20:31)
 
Komu:  
IvanM
 
Text:  

Nie si taký prachatý, aby si si mohol dovoli» kupova» lacné veci... :-) U eroplánu dvojnásob...

 


  Od:   IvanM    (Pátek, 3.11.2006 8:03)
 
Komu:  
Dida
 
Text:  

Jo jo, uz len kupit co najlacnejsie aeroplan, a ide sa na vec :-) Mimochodom, nepoznate niekto dobrodinca, ktory by vymenil ultralajta za vybavu pre paraglidng? Znacka: doplatim :-)

 


  Od:   IvanM    (Čtvrtek, 2.11.2006 10:12)
 
Komu:  
All
 
Text:  

Takze po konzultacii s panom Cibakom, prezidentom SFUL, som sa dozvedel, ze drzitel preukazu PPL na lietanie s ull predsalen musi mat licenciu ML pilota. Ziska ju vsak jednoducho spolu s typovym preskolenim na dany ultralight, co v praxi znamena 2 letove hodiny.

 


  Od:   IvanM    (Středa, 1.11.2006 9:21)
 
Komu:  
Dida
 
Text:  

Dakujem, napisem priamo na SFUL.

 


  Od:   IvanM    (Úterý, 31.10.2006 21:48)
 
Komu:  
Dida
 
Text:  

Neviem, pisal som si s majitelom jedneho Hi Maxa, on mi tvrdil, ze PPL samozrejme staci, treba len ziskat typove preskolenie na tento typ. To mi pripada aj celkom logicke, neviem, ci snad osnova ULLa obsahuje nieco viac nez PPL, silne o tom pochybujem. Skor si myslim, ze je to naopak. Ma tu s tym este niekto skusenost? Najlepsie zo Slovenska, ako to funguje u nas?

 


  Od:   IvanM    (Úterý, 31.10.2006 9:09)
 
Komu:  
All
 
Text:  

Este jedna vec, asi najpodstatnejsia, mozem ako drzitel PPL(SEPL) lietat s ultralahkymi lietadlami? Mam na mysli, ci to nie je brane ako samostatna kategoria, na ktoru je potrebna samostatna licencia. Nikde sa k tomu nemozem dopatrat.

 


  Od:   IvanM    (Pondělí, 30.10.2006 8:38)
 
Komu:  
All
 
Text:  

Zdravim vsetkych nadsencov lietania! Mam niekolko zaciatocnickych otazok... Nikdy som nevlastnil ultralahke lietadlo, mam len asi dva roky stary komplet pre paragliding. Toto leto som vsak absolvoval vycvyk na "skutocnych" aeroplanoch- Z-142, Z-42, a tak sa samozrejme znacne zmenil moj pohlad na lietanie ako take. Momentalne mam nalet cca 60h, a padak ulozeny doma v skrini ma cim dalej tym menej pritahuje :(.
Takze k veci. Bruzdam internetom uz dlhsiu dobu, a hladam nieco cenovo velmi dosupne, pekne a kvalitne. Sak to poznate:). Moja predstava je maly, jednoduchy aeroplan, ziadne laminaty, na to bohuzial nemam financne ani pomyslenie. Takisto som upustil od dvojsedadlovky, tie takisto zacnaju trochu vyssie s cenou.
Skratka a dobre- zostal mi v predstavach Hi Max. Nasiel som nan kopu inzeratou, ceny od 60-120 000. Koncepcia sa mi vcelku paci, vykonovo to tiez nie je zle. Viem si uz teraz predstavit zopar uprav.
Je to vhodne ero na zacatok? Nikde som nenasiel informacie, tykajuce sa zivotnosti draku, ako je to s tymito vecami? Kde sa vykonavaju technicke prehliadky?
No a na zaver- ako sa prosim vas robi "type rating" na jednosedadlovu masinu? A kde konkretne pre tento typ?

 


  Od:   Jozinko    (Pátek, 27.10.2006 9:14)
 
Komu:  
LPA
 
Text:  

Ahoj, v Milovicich niekto upravuje Hondu 600, 100HP, do rogal. Ak ti to trochu pomoze...

 


  Od:   LPA    (Úterý, 24.10.2006 9:43)
 
Komu:  
All
 
Text:  

Přátelé , nevíte o někom , kdo má v ULL motocyklový motor ? Díky za každou informaci.

 


Od:   destovka    (Pondělí, 2.10.2006 11:21)
 
Komu:  
Motyl
 
Text:  

.....Motor CV 2 ti mohu nechat ke studijním účelům.

 


  Další stránka příspěvků ...

 Návrat na domovskou stránku