Chcete na tomto místě svoji reklamu ?


   1  2  3  4  5  6  7 
 

Čtvrtek 24.7.2008
    Pátý závodní den konečně vypadá žhavě. Hned ráno nás sice vystrašili Italové, kteří se vzájemně ujišťovali, že se zítra už určitě poletí na 100%! Na kopci nicméně vše vypadá dobře. Vítr má správný směr a termika by taky měla fungovat dobře. Tomík si vybíjí energii, kterou by jinak věnoval své drahé polovičce, při cyklovyjížďce na start. Má náš obdiv, převýšení 1000 metrů je opravdu náročné. Provizorní task většinu znalců místního terénu nepřekvapil. Podezříváme organizátory, že existuje tajný seznam naplánovaných tratí, včetně rozpisu svozových aut. Obloha je zcela bezoblačná, takže let rovinami by mohl být moc zajímavý. V poledne je vypsán Task N1 přes tři otočné body v délce 63 km s pozdějším startem ve 14:30.

 Jezero Lecco


 Trabant

    Jako první vyrazili na start trabanti. Při zvedání na hodinách bylo celkem těsno. Dobíráme výšku cca 1800m n.m. a čekáme na startovní výstřel. Po otevření okna se celý peloton vydává k oblíbenému zvedacímu místu před prvním otočným bodem, které dneska ale zapomněli zapnout. Takže varianta č. 2, všichni točí 90° doprava a letí se přizvednout na nafukovanou pyramidu. Ti, co se dostatečně nepřizvedli a skáčou do závětří, mají plné ruce práce. Termika je ufouklá a nedá se nazvat ideálními podmínkami. Bezpečnostní komise se začíná bát nejenom o sebe a kolo ruší. Vedoucí partička zůstává na trati a kolo si letí už jen pro radost. Nejhorší na tom je, že začátek byl jediným problémovým místem celého tasku.

 Start


pokračování článku

 Návrat na domovskou stránku