Chcete na tomto místě svoji reklamu ?


   1  2  3  4  5  6  7 
 

 Ranní únava

Úterý 17.7.2007
    Včera jsme přejmenovali italské Cornizzolo na Comárnizolo, což zcela vystihuje situaci s místními zvětšujícími se hejny dotěrného hmyzu.

    Dnešní den ráno jsem se probudila v nadmořské výšce 2000 metrů a poslouchala poutavé vyprávění svých kamarádů, jak nás v 7 hodin vzbudili a kolonami autobusů převáželi do druhého údolí. Ležíme na sluníčku na severní straně kopce a užíváme si výhod lyžařského střediska. Když se, ještě před briefingem, objevil nad startem první padák bez pilota, bylo nám jasné, že termika funguje. Světová jednička Chriegel se pro tento závod vrátil ke svému tři roky starému kluzáku, který absolvoval již nespočet plastických operací. Zřejmě ho ovlivnilo očekávané otcovství a chtěl zvednout sebevědomí ostatním pilotům. To se mu ale dnes opět nepovedlo.

 Divoké starty

 Přistání u továrny na sýry


 Bez komentáře

    Na startu bylo možné zahlédnout pravé italské Carabinieri, které poznáme podle velkého množství karabin upevněných u pasu. Mají štěstí, že dneska nehrozí bouřky. Po 13. hodině byl vypsán Task N3 přes 6 otočných bodů délky 83km s přistáním u továrny na sýry v městečku Valsasina a s pozdním startem až ve 14:45. Ohledně průběhu závodu jsem při následné párty dostala pouze několik nesouvislých odpovědí typu: uzel na startu, větev ve šňůrách, klaplé ucho, klaplý vrchlík, přetržené řidičky, prasklej speed, neotočený cylindr u otočňáku, klesák, záložka, záložka, dráty, stromy, Chriegel…

    V podstatě se jednalo o trať, kde byli znevýhodněni piloti v čele. Závodníci ze zadních pozic je nakonec směle předletěli. Výjimku zde tvořil již zmiňovaný Christian "Chriegel" Maurer, který dolétl do cíle dnešní disciplíny v první desítce a v celkovém pořadí závodu je třetím místě.

 Renča s kamarádem


pokračování článku

 Návrat na domovskou stránku