... návrat do regionu.
Cukrák

Z Prahy se vydáte směrem na Strakonice přes Barrandovský most. Hned po výjezu z Prahy je po pravé strane čtyřproudové dálnice vidět vysílač Cukrák. Minete jej, přejedete vrchol kopce, sjíždíte dolů a po pravé straně uvidíte Opel prodejnu Strba. U ní zahnete doprava a hned znovu doprava na polní cestu, která se asi po 50 metrech stáčí doleva. Pozor, cesta je špatná a není problém prorazit převodovku na Felicii. Po této cestě jedete pořád rovně až k chatové oblasti. Zde někde zaparkujete. Pozor, zdejší majitel je velmi citlivý na obě louky podél cest, takže na nich raději ne. Zajeďte si pár metrů do lesa, místa je tu dost. Z cesty, po které jste přijeli, se dáte pěšky za chatkama doprava a půdjete asi 200 metrů podél plotů a chatek. Potom lesem po hřebenu. Cesta pěsky od auta až na startovačku měří přibližně 700 metrů a trvá asi 8 minut.

Startoviště

Po obou stranách startovačky rostou stromy. Ovšem i na to největší křídlo to stačí. Rozběh je poměrně krátký, obzvláště při bezvětří. Asi po třech metrech od rozběhu už začínají keříky, takže spíše pro mírně pokročilé.

Hned pod svahem teče řeka Berounka a za ní je vesnice. Přistávat se dá na fotbalovém hřišti - místní lidé jsou velmi přátelští se smyslem pro humor.

Přistávačka

Nejlepší je po přistání na fotbalovém hřišti sbalit padák a přejít s ním přes železniční most, který je tady v celém okolí jediný. K němu se da krásně dojet i z vrchu, pokud někdo nahoře čeká s autem. A nebo vyšlapat takovou docela brutální roklí přímo na startovačku.