... návrat do regionu.
Juřacka

Startoviště je velmi strmé a naprosto perfektní, vhodné i k přenocování. Startuje se vlastně z malého lesního palouku směrem do úzkého údolí. Na startovišti je prostor nejvýše na jeden padák nebo dvě rogala za sebou.

Startoviště nelze doporučit při silnějším západním větru, protože hrana protějšího kopce, který je stejně vysoký jako startoviště, vytváří nepříjemné turbulence.

Pohled na startoviště od jihozápadu

Optimální přístup ke startovišti je zpočátku stejnou cestou jako na startoviště Uhřínov, tedy odbočkou ze silnice mezi Hranicemi a Lipníkem nad Bečvou směrem na Drahotuše, pak Milenov a Uhřínov. Po vjezdu do obce Uhřínov je třeba po 300 metrech odbočit vlevo dolů na úzkou silnici, lemovanou modrou turistickou značkou. Po 1100 metrech jízdy následuje rozcestí, na kterém je třeba odbočit vlevo (opět modrá značka). Po dalších 1000 metrech jízdy se silnice láme doleva dolů, je však třeba pokračovat rovně lesní cestou ještě dalších 100 metrů.

Po asi 100 metrech jízdy lesem je třeba odbočit na další lesní cestu kolmo vpravo. Zbývá ujet posledních asi 400 metrů přímo k západu až na startoviště.

Startoviště

Přistává se na poli za vesnicí (ze startu vlevo za rohem), v horším případě v oploceném areálu zemědělského družstva. Paraglidista může nouzově přistát i na hřišti před vesnicí, obklopeném ovšem vysokými stromy nebo uprostřed sadu s nízkými stromky.

Poznámka:
    Jedná se o bývalé vojensky strategické místo (stejně jako naproti Helfštýn), nyní na samé hranici vojenského újezdu. Pokud při nočním bloudění v okolí zříceniny hradu zrovna nepotkáte Bílou paní s Bezhlavým rytířem, určitě alespoň spadnete do díry po bývalé hladomorně.