Facebook
Twitter
Google Plus
czechDo you prefer English?
Průnik do třetí, vzdušné dimenze převyšuje veškeré ostatní mátožně šedivé lidské klopýtání,
které je s touto bohulibou činností hrubě nesrovnatelné.
PŘEDPOVĚĎ NA 3 DNY
vítr
Počasí Ostrava - Slunečno.cz
Kalendář akcí 2017 - Červen
Po
Út
St
Čt
So
Ne
29
30
31
1
2
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
18
19
20
21
22
23
25
26
27
28
29
30
1
2
3
4
5
6
7
8
9
reklama

Charger - výkonné motorové létání

| Autor: Mac Para Technology s.r.o.
Test piloti: Franz Altmann, Günther Böcksteiner, Christian Koranda
Během pár let se společnost MAC PARA stala výrobcem s ucelenou škálou motorových kluzáků. S novým kluzákem Charger prošlapává tým okolo Petra Rečka novou cestu.
MAC PARA si v posledních letech mezi motorovými kluzáky vydobyla velice dobré jméno. S modely pro volné létání je tento český výrobce stále na vzestupu a kluzáky jako Lucky 3, Lucky 4, Eden 5 a Elan mají mimořádně široké pole příznivců.
MAC PARA je však již několik let pojem v oblasti motorových kluzáků. Především v USA jsou kluzáky z Rožnova pod Radhoštěm velice žádané. V sortimentu najdete nejen hybridní a reflexní kluzáky, ale i kluzáky pro těžké tříkolky a slalomové závodní speciály. S novým Chargerem jde MAC přece jen novou cestou. Doposud byly pro začínající piloty motorového létaní v nabídce převážně hybridní kluzáky Lucky a Trend v provedení se silnějšími šňůrami a motorovými volnými konci, nicméně konstruktér a spolumajitel firmy Petr Reček shledal vývoj reflexního kluzáku pouze pro motorové létání jako nutnost.
"Směry volného a motorového létání se stále více specializují a rozcházejí! Neustále se zvyšující výkonnost kluzáků pro volné létání nemusí být přínosem pro motorové létání v turbulentních podmínkách. Kdo létá 80% volně a tu a tam se proletí s motorem, ten bude velmi spokojen s "hybridními" kluzáky jako Lucky 4 nebo Trend 5.
Mac Para Charger
Kdo naopak chce létat pouze motorově, tomu bude plně vyhovovat motorový speciál Charger. Pro takové piloty jsme kluzák Charger vyvíjeli.“ Charger je k dispozici v pěti velikostech s DGAC homologací. Na základě vysoké pasivní bezpečnosti byly dvě velikosti homologovaný v EN B kategorii v nastavení se zataženými trimy. Stejně tak byla provedena trhací a zátěžová zkouška pro vysoká zatížení pro garanci bezpečného provoz motorových tříkolek.
26.5.2017 - Jirka