Chcete na tomto místě svoji reklamu ?


   1  2  3  4  5  6  7  8 
 

Pondělí 4.7.2005
    Obrovská kola těžkých vojenských náklaďáků se třetí den konečně dávají do pohybu a malinké náměstíčko před hlavním stanem okamžitě mizí v modrém dýmu z výfuků. I přes zataženou oblohu a zatím poměrně výrazný severní vítr se rozhodují organizátoři vyvézt celé závodní pole na hřeben do výšky 1000 metrů a krátce po poledni už je severní startoviště plné lidí.

    "Anglický trávník, anglické počasí," kroutí nevěřícně hlavami Britové při pohledu ze startoviště na souvisle zataženou oblohu se základnami sotva 50 metrů nad jejich hlavami. Přesto organizátoři připravují 48km dlouhou disciplínu směrem k jihozápadu k prvnímu otočnému bodu Korvingrad a potom k jihu do městečka Leskovac.

 Čekání na startovišti

 Dorothea Stichlmair z Německa

 Říkají, že Češky jsou stejně nejlepší


 Česko-Slovenský tým

 Na startu

 Nad přistávačkou

    Počasí se ale vůbec nelepší a ve slábnoucím větru se nedá udržet ani na svahu. První předletec rychle mizí deset minut před 15. hodinou hluboko v údolí a nikomu dalšímu se do vzduchu očividně nechce.

    "Předpověď na zítřek je mnohem lepší, čistá obloha, možná dokonce modrá," slibuje na briefingu v 15:30 ředitel závodu Xavier Murillo a vyhlašuje pro dnešek volné létání, přesněji řečeno volné slety dolů na přistávačku. Neuplyne ani půlhodina, oblačnost se začíná rychle rozpouštět a několik pilotů se ve slabých stoupácích dokonce zvedá nad start. Doufejme tedy, že počasí skutečně vyjde podle předpokladů a zítřejší den už konečně přinese první disciplínu a první výsledky.


pokračování článku

 Návrat na domovskou stránku