Chcete na tomto místě svoji reklamu ?


   1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14 
 

Neděle 9.7.2006
    Předpověď počasí se přes noc změnila na méně optimistickou. Tajná francouzská spojka nás upozorňuje i na další zatažené dny. I když zde není nic jisté, protože oblíbená fráze organizátorů zní: "Zítra bude hezky."

    Nasnadě jsou dvě nové otázky. Jak potrestat pilota, co způsobil Oslíkovi kolaps a jestli je možno posílit tým o dalšího pilota. Posila byla záhy zamítnuta. Nešťastník byl potrestán formou "ty, ty, ty!"

    Stejně tak se vyřešilo zakázané létání v mracích, týkající se dvou včerejších závodníků na 1. a 2. místě. Pokud se situace bude opakovat, dostanou opravdu vážné napomenutí. Nad tímto rozhodnutím zůstává rozum stát.

 Svačinka

 Svoz do Avoriaz


 Christian and Karin

 Oslík na lůžku

    Kolem 12. hodiny se nad startem objevil nadějný Bigblue flek. Ve 13 hodin ale zase odplul a s ním i naděje na létání. Paradoxně byla následně vypsána disciplína Speedrun o délce 52km přes pět otočných bodů. Mnozí piloti si však ani nevyndali svoje GPS a zevlovali směle dál.

    Ráno proběhla návštěva Oslíka v nemocnici Santmartin, vzdálené asi hodinu cesty. Má sice krásný výhled na Ženevské jezero, avšak o jeho zdravotní stav se zde nikdo moc nezajímal. Český tým proto nelenil a zařídil mu známého francouzského doktora, který nám, doufejme, brzy objasní, zda je operace nutná či ne. V nemocnici Santmartin totiž o víkendu nefunguje scanner, který je nutný k přesnější diagnostice jeho zlomené paty.

    Už teď je jasné, že mu jeho stav nedovolí zúčastnit se dalších závodů v období minimálně dvou dalších měsíců, což je vzhledem k jeho současné formě velká škoda.


pokračování článku

 Návrat na domovskou stránku